Klanttevredenheid

Het overheidsbeleid is gericht op het stimuleren van marktwerking in de zorg. Daarbij worden consumenten gemotiveerd om te kiezen. Eén van de instrumenten om goed te kunnen kiezen is de ervaring die cliënten met de zorg hebben. Dat aspect  wordt gemeten met de Consumer Quality Index (CQ-index), een wetenschappelijk gevalideerde vragenlijst die ervaringen in de zorg meet op kwaliteitsaspecten die voor de cliënt belangrijk zijn.

 

Skrep Kinderfysio vindt je mening belangrijk omdat we daarmee de kwaliteit van ons werk bewaken en waar mogelijk nog verder verbeteren. Daarom voert een onafhankelijk meetinstituut regelmatig in onze opdracht een enquete uit onder onze cliënten om hun ervaringen met Skrep Kinderfysio in beeld te brengen.

 

We stellen je medewerking erg op prijs en vragen je om mee te werken aan bovengenoemd onderzoek. Indien je daarin toestemt ontvangt je via je email-adres een uitnodiging van het instituut Qualizorg tot anonieme deelname aan de enquete. Meer informatie omtrent het meten van de cliënttevredenheid in de zorg vind je hier.  Alvast onze dank!