Afspraken

Om goede aandacht aan je kind te kunnen geven behandelen we alleen op afspraak. De verschillende mogelijkheden vind je genoemd bij onze locaties. Behandeling in de (vroege) avonduren is op een aantal locaties mogelijk.

 

Wil je bij de eerste afspraak het volgende meenemen?

  • verzekeringsgegevens van je kind
  • het Burger Service Nummer (BSN) van je kind (indien bekend)
  • het identiteitsbewijs van je kind (indien beschikbaar) of anders je eigen identiteitsbewijs
  • indien je bent doorverwezen door een arts of specialist: de verwijsbrief
  • zuigeling / peuter: schone luier en badlaken
  • schoolkind: gymkleding / gymschoenen

Kun je overhoopt een afspraak niet nakomen? Bel dan op tijd (minimaal 24 uur vantevoren) met onze afsprakenlijn op 06-22094680. Krijg je ons niet direct aan de lijn omdat we bezig zijn met behandelen, spreek dan de voice-mail in. Geef je naam en telefoonnummer en we bellen zo snel mogelijk terug om een nieuwe afspraak te maken.

 

Behalve bij overmacht brengen wij een niet nagekomen of niet tijdig afgezegde afspraak in rekening. Die kosten worden niet door de zorgverzekeraar vergoed.

 

We vragen je bij het begin van een behandeltraject een toestemmingsverklaring in te vullen. Die verklaring kun je hier alvast inzien.